Witajcie!
Znów przyszedłem sobie tutaj pozawodzić i porzalić się na kolejną rzecz! Wykorzystuję chyba tego bloga jako miejsce zarzaleń i wyrzywania się
na klawiaturze, ale przynajmniej mam o czym pisać. :D Siedzę na mobilnym internecie, a dlaczego? Czytajcie a otworzę wam informację co się takiego znów stało.
Gratulacje dla szanownego UPC! Około godziny 13 wywaliło mi net, reset routera, wejście na strone routera, Połączenie z internetem: Odmowa.
Po krótkim researchu dowiaduję się, że cały blok jak nie dalej nie ma internetu. Po prostu pięknie. A jeżeli u nas ktoś for example pracuje na owym necie lub po prostu musi skorzystać a nie ma mobilnego lub go niezbyt zadowala to co? To sobie może! W dodatku 0 informacji o jakich kolwiek awariach w necie, nie ma nigdzie tak jak w różnych innych sieciach informacji o awariach, aby się dowiedzieć można zalogować się do moje upc ale tam raczej też nic nie będzie jak wyczytałem albo dzwonić na infolinię, tak, tak, dzwonić a numer nie odpowiada, nie dostępny! Dzwonić i zbierać z nas jeszcze kasę za informację o tym co się zepsuło, mogli by chociaż w loku gdzieś coś zawiesić, bo tak jeżeli nawet jest to planowane, ktoś kto pracuje zdalnie etc nic nie zrobi. Wrrr!
No, to do następnego wpisu!
Zmodyfikowany
